уторак 17. мај 2016.
Ученице музичке школе "Божидар Трудић", Софија Старчевић, Ања Стоиљковић и Јелисавета Јанчески, освојиле су прве награде на Меморијалу Аце Панића, традиционалном турниру музичких школа који се одржава у младеновачкој ОМШ "Стеван Христић". Ове године само такмичење окупило је преко двеста младих уметника из целог региона.
Једанаестогодишња Софија је ученица трећег разреда музичке школе "Божидар Трудић", издвојеног одељења у Великој Плани, која похађа клавир у класи професорке Дијане Марисављевић. Од могућих 100 поена Софија је освојила 95, и тако заслужено добила прву награду. Овом приликом она је свирала на клавиру делове композиција "Дивљи јахач" од Шумана, "Старофранцуска песма" од Чајковског и "Пирати" од Холста.
Софија је и одлична ученица четвртог разреда Основне школе "Свети Сава". Наклоност према класичној музици, клавиру и певању негује од малих ногу, а највећу подршку, поред породице, добија од својих другара из одељења и учитељице Тамаре Арсић.
Дванаестогодишња Ања је ученица петог разреда Основне школе "Надежда Петровић" и четвртог разреда музичке школе "Божидар Трудић" издвојеног одељења у Великој Плани, такође у класи професорке Дијане Марисављевић. Од могућих 100 поена Ања а је освојила 93, изводећи Бахову "Полонезу", Диабелијеву Сонатину и "Карневал у Венецији".
Јелисавета (2009.) је ученица првог разреда Основне школе "Свети Сава" и првог разреда музичке школе у класи већ поменуте професорке. Од могућих 100 поена Јелисавета је освојила 96, и такође заслужено добила прву награду. Она је свирала Кршићеву "Веселу етиду", Бастијенов "Карневал камила" и "Матадора" и Мајкапарову "Етиду".
Само такмичење је позивног карактера, организовано са циљем да што већем броју ученика буде пружена прилика да наступи и да се сагледају њихове могућности како би наредне године најбољи били припремани за Републичко такмичење или Фестивал музичких и балетских школа Србије, да се анимирањем широке базе, што боље сагледају ученичко-наставнички ресурси којима школа располаже, како би се њиховим правилним вођењем дошло до што боље и квалитетније школе у целини и да се, на ненаметљив начин, квалитетом издвоје, и као такви подрже, наставници са најбољим разултатима.